مرکز «مشاوره و خدمات روانشناسی عمومی صدای زندگی»  در عنبرآباد افتتاح شد

به مناسبت هفته بهزیستی و با حضور مسئولین ، مرکز «مشاوره و خدمات روانشناسی عمومی صدای زندگی» در عنبرآباد افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان بمناسبت هفته بهزیستی و با حضور یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبرآباد ، حجت الاسلام و المسلمین فضیلتی امام جمعه موقت، محمد رضانژاد قائم مقام مدیرکل بهزیستی در جنوب استان ، عباس سرحدی رئیس بهزیستی شهرستان عنبرآباد ، امیری رئیس کمیته امداد امام خمینی، ملایی رئیس اداره راه و شهرسازی و سبحانی فر مشاور فرماندار در امور افراد دارای معلولیت، مرکز«مشاوره و خدمات روانشناسی عمومی صدای زندگی» افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در مراسم افتتاح این مرکز عباس سرحدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد طی سخنانی گفت: این مرکز تحت نظارت بهزیستی و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال و به منظور پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی راه اندازی و فعالیت خود را آغاز می کند.

وی افزود :امیدوارم با توجه به شروع به کار این مجموعه تخصصی شاهد کنترل و کاهش بخشی از آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان عنبرآباد باشیم.

در ادامه یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبرآباد با گرامیداشت هفته بهزیستی از خدمات مختلف بهزیستی در عنبرآباد تقدیر کرده و افزود: اجرای برنامه های مختلف مانند میز خدمت، ایجاد مراکز مشاوره، فعالیت های اورژانس اجتماعی و توانمندسازی جامعه هدف از اقدامات مفید بهزیستی است که انتظار داریم با همکاری سایر دستگاه ها این برنامه ها همچنان با قوت ادامه یابد.

‌شایان ذکر است این مرکز مشاوره در بخش های مختلف درمان اختلالات روانشناختی مانند اضطراب، وسواس و همچنین مشاوره های کودک و نوجوان ، پیش از ازدواج، زوج درمانی، مشاوره فردی، مشاوره تحصیلی و ... ارائه خدمت میکند.

کد خبر 114065

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد